Kontakt. Dane i formularz kontaktowy
Kontakt. Dane i formularz kontaktowy
Zamknij okno
Kurs został dodany do koszyka.
Kurs został dodany do koszyka

Realizuj zamówienie
Kurs został usunięty z koszyka.
Kurs został usunięty z koszyka

DODAJ KURS DO KOSZYKA
Powstał błąd podczas działania koszyka. Przepraszamy.
Powstał błąd podczas wysyłania formularza zamówienia

DODAJ KURS DO KOSZYKA
Ten kurs znajduje się już w Twoim koszyku.
Ten kurs już znajduje się w koszyku

Realizuj zamówienie
Koszyk jest pusty.
Koszyk jest pusty, nie można wysłać zamówienia

DODAJ KURS DO KOSZYKA
Twój koszyk jest pusty
Dodaj kurs do koszyka

Poradnik kupującego na Grafoteka.pl PORADNIK KUPUJĄCEGO NA GRAFOTEKA.PL


Jak kupować kursy w serwisie Grafoteka.pl?
Na tej stronie znajdziesz informacje o tym, jak kupować kursy w serwisie Grafoteka.pl.
Składanie i realizacja zamówień oraz reklamacje



Zamawianie kursów

PomocSkładanie zamówień. Informacje ogólne

Oferta dostępna na stronie Grafoteka.pl to kursy multimedialne dla grafików. Pełną ofertę znajdziesz tutaj.
Kursy dostarczane na dwa sposoby:
1. Na płycie DVD.
2. Do pobrania online z internetu w postaci plików .ZIP.

Zamówienie można złożyć w dowolny sposób:
— Korzystając ze sklepu internetowego i formularza.
— Telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu 502-925-059
— Wysyłając e-mail. Adres i formularz znajdziesz na stronie KONTAKT

Numer konta do wpłat zostanie przesłany na Twój adres e-mail razem z zamówieniem.

PomocJak zamówić kurs na płycie DVD lub do pobrania online?

Zamówienie można złożyć w dowolny sposób zgodnie z informacjami zawartymi w punkcie Składanie zamówień. Informacje ogólne, poniżej kilka szczegółów odnośnie składania zamówień bezpośrednio na stronie Grafoteka.pl.

Przyciski służące dodawaniu kursów do koszyka są wyraźnie opisane:
Pomoc
Do wyboru masz najczęściej dwa warianty danego kursu: kurs na płycie DVD lub kurs w wersji do pobrania. Niekiedy kursy dostepne są wyłącznie w wersji do pobrania, w takim układzie przycisk dodania kursu na płycie DVD jest niedostepny.
Kolejny i ostatni krok składania zamówienia to przejście na stronę z formularzem, który umożliwia:
— Edycję zawartości koszyka (usuwanie kursów).
— Wybranie kosztów i sposobu wysyłki.
— Podanie danych do wysyłki, faktury oraz wpisanie ewntualnych uwag do zamówienia.
— Wysłanie formularza z zamówieniem.

Formularz mieści się na jednej stronie. Zakup w sklepie nie wymaga logowania, procedura jest maksymalnie uproszczona.

Jeżeli chodzi o koszty wysyłki i sposób płatności, do dyspozycji masz następujące opcje:

Pomoc

Wystarczy zaznaczyć najwygodniejszą dla siebie opcję, pamiętając, by wybrać też wariant płatności odpowiedni dla rodzaju kursu np. darmowa dostawa dla kursów do pobrania. Następnie podać dane do wysyłki i kliknąć przycisk Wyślij zamówienie do realizacji znajdujący sie u dołu strony.
Na Twój adres e-mail wysłane zostanie potwierdzenie złożenia zamówienia, które zawierać będzie wszystkie związane z nim informacje: numer zamówienia, datę, zawartość koszyka, Twoje dane oraz numer konta do wpłat, jeśli wybrana zostanie taka opcja płatności.

Więcej informacji w sekcji Realizacja zamówienia, która znajduje sie nieco niżej.

PomocCzy jest możliwa wysyłka za granicę?

Jak najbardziej, wysyłka poza granicę Polski jest możliwa.
Przesyłki wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej jako listy polecone priorytetowe.
Koszt wysyłki zależny jest od ilości zamówionych kursów, a dokładniej od wagi przesyłki. Średnio jest to około 15 zł w przypadku wysyłki do miast europejskich oraz 20 zł do USA.
Przelewu można dokonać za pośrednictwem systemu PayPal lub z dowolnego banku. W przypadku banku innego niż Polski potrzebne będą dodatkowe informacje: kod SWIFT i numer IBAN. W razie potrzeby prosimy o kontakt.

Przesyłka powinna do Ciebie dotrzeć do tygodnia czasu.
Jeżeli chodzi o wysyłkę do innych krajów, proszę o kontakt w celu ustalenia szczegółów.

Poczta Polska nie oferuje wysyłek pobraniowych za granicę.

PomocBardzo zależy mi na szybkiej dostawie, co mogę zrobić?

Zadzwoń lub napisz. Adres i formularz znajdziesz na stronie KONTAKT
Dzięki temu upewnisz się, że dany kurs jest na stanie i nie ma innych przeszkód, by kurs dotarł do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie.

PomocAnulowanie zamówienia.

Swoje zamówienie możesz anulować w każdej chwili, oczywiście pod warunkiem, że kursy nie zostały jeszcze wysłane. Wystarczy e-mail z numerem zamówienia i informacją o anulowaniu.
Ponadto przysługuje Ci możliwość zwrotu zakupionych kursów w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Wysyłka na koszt kupującego, ale kiedy przesyłka dotrze do mnie, zwrócę Ci pełną kwotę wraz z kosztami wysyłki.

Realizacja zamówienia

PomocJak zapłacić za zamówiony kurs?

Numer konta, na które należy dokonywać wpłat, zostanie przesłany na Twój adres e-mail wraz zamówieniem.
Jeżeli chodzi o sposób zapłaty za zamówione kursu to przewidujemy następujące opcje:
1. Przelew na konto. Kursy zostaną wysłane w momencie zaksięgowania Twojego przelewu na naszym koncie. Przelewu możesz dokonać ze swojego banku lub na poczcie.

2. Przelew przez PŁATNOŚCI. Współpracujemy z systemem płatności Przelewy24. System ten pośredniczy pomiędzy Twoim bankiem a nami. To szybki i wygodny sposób dokonywania płatności. Przelew zostaje zaksięgowany w momencie jego zlecenia, co przyspiesza wysyłkę zamówionych kursów.
Zobacz listę obsługiwanych banków i systemów płatności wraz z godzinami dostępności.

3. Przesyłka pobraniowa. Za zamówione kursy zapłacisz listonoszowi przy odbiorze.

PomocJakie są koszty i sposoby wysyłki?

Ze względu na niską cenę kursów przesyłki realizujemy korzystając z usług Poczty Polskiej; wysyłka kurierska w niektórych przypadkach przekraczałaby wartość samego kursu.
Wszystkie przesyłki wysyłane są listami poleconymi, priorytetowymi.
Koszty wysyłki kształtują się następująco:
— Przedpłata na konto: 10 zł list polecony priorytetowy. Cena jest stała bez względu na liczbę zakupionych kursów (0 zł w przypadku zakupu więcej niż jednego kursu).
— Pobranie: 19 zł przesyłka pobraniowa priorytetowa. Cena również jest stała bez względu na wartość zamówienia oraz liczbę kursów.
— Wysyłka poza granicę Polski. Średnio: 20 zł do krajów europejskich, 25 zł do USA. W pozostałych przypadkach koszt wysyłki według cennika Poczty Polskiej.
W przypadku wysyłki poza granicę Polski, nie ma niestety możliwości wysyłania kursów za pobraniem.

PomocJak długo będę czekać na zamówiony kurs?

1. Czas dostawy to do 3 dni roboczych od momentu sfinalizowania transakcji (czyli zaksięgowania płatności na naszym koncie lub wybrania przesyłki za pobraniem), jednak praktycznie wszystkie przesyłki wysyłane są bez zbędnej zwłoki: pobrania w dniu złożenia zamówienia lub na drugi dzień; przesyłki opłacone przelewem w dniu otrzymania płatności lub na drugi dzień. Aby przesyłka priorytetowa mogła dojść do Ciebie na drugi dzień po wysłaniu, powinna zostać nadana do godziny 15.
Oferowane na stronie internetowej kursy dostępne są od ręki, chyba że w opisie kursu zaznaczono inaczej.
Wszystkie przesyłki realizowane są jako listy polecone priorytetowe.
2. Kursy w wersji do pobrania udostępniane są w czasie od kilku minut do kilku godzin. Złożone zamówienie jest weryfikowane, kursy nie są wysyłane automatycznie.

Reklamacje i pomoc techniczna

PomocNie dotarło do mnie potwierdzenie zamówienia na e-mail.

Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym automatycznie generowany jest e-mail ze wszystkim podanymi przez Ciebie informacjami oraz numerem zamówienia, datą i kontem bankowym. To potwierdzenie, że zamówienie zostało złożone poprawnie i zostało przekazane do realizacji.
Zamówienie powinno dotrzeć do Ciebie w momencie wysłania formularza. Jeżeli tak się nie stało, to:
— warto sprawdzić folder ze spamem;
— możliwe, że w formularzu został błędnie wpisany adres e-mail;
— warto poczekać kilka godzin;
— technika bywa zawodna i e-maile czasem po prostu nie dochodzą. W takiej sytuacji proszę o KONTAKT

PomocNie dotarła do mnie przesyłka.

Jeżeli w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia przesyłka nie dotrze do Ciebie, poinformuj mnie o tym: KONTAKT

Jakie są najczęstsze problemy z przesyłkami?
— Brak awiza. Przesyłka czeka na poczcie, jednak informacja o tym z różnych powodów nie dociera do adresata. W takiej sytuacji otrzymasz numer nadania i będziesz mieć możliwość sprawdzenia na swojej poczcie czy paczka czeka na Ciebie.
Status przesyłki można także sprawdzać na stronie Poczty Polskiej.
— Paczka nie dociera do adresata, ale wraca do nadawcy z adnotacją, iż nie zastano adresata.
Jednak bez względu na sytuację nigdy nie obarczamy Cię reklamacjami. Przesyłkę natychmiast wysyłamy do Ciebie jeszcze raz, na nasz koszt.

PomocProblemy techniczne z zamówionymi kursami.

Często problemy leżą po stronie systemu operacyjnego; czasem jest to dawno nie formatowany twardy dysk, a najczęściej nieaktualne kodeki odpowiedzialne za obraz i dźwięk.
Poniżej znajduje się lista najczęściej występujących problemów. Natomiast jeżeli problem leży po stronie nośnika, płyta zostanie oczywiście wymieniona na sprawną; wysyłka na mój koszt.
Na nośnik udzielana jest roczna gwarancja. W przypadku jakichkolwiek problemów z płytą DVD, nośnik zostanie bezzwłocznie wymieniony na nowy.


Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań odnośnie użytkowania kursów:

1. Brak obrazu.
Najprawdopodobniej nie został zainstalowany właściwy kodek. Kodek znajduje się na płycie z kursem w katalogu Kodek.

2. Jaki kodek jest potrzebny, by odtwarzać filmy?
Do kursów na płytach DVD wykorzystano kodek Techsmith. Znajduje się w katalogu Kodek na płycie z kursem. Kodek można także pobrać TUTAJ.

3. Kolory na filmach są przekłamane.
Brak kodeka lub kodek jest zainstalowany niepoprawnie. Niektóre kodeki potrafią odtworzyć filmy zakodowane kodekiem Techsmith i w pierwszej chwili wydaje się, że wszystko jest w porządku, jednak tylko oryginalny kodek zapewnia bezproblemowe odtwarzanie filmów i gwarantuje, iż nie pojawią się przekłamania kolorów.
Pomocne może być także zaktualizowanie pakietów kodeków np. K-Lite Codec Pack, jeżeli są zainstalowane w systemie.

4. Jakim programem mogę odtwarzać filmy?
Filmy można odtwarzać każdym programem do odtwarzania multimediów, obecnie do najlepszycvh należy odtwarzacz VLC
Lekcje znajdziesz na płycie w katalogu Filmy.

5. Przerywa mi dźwięk.
Przyczyną problemów z dźwiękiem może być słaba prędkość odczytu napędu DVD-ROM. Warto skopiować przykładowy film z katalogu Filmy na dysk twardy i sprawdzić czy problemy będą występowały w dalszym ciągu.
Jeżeli film zostanie odtworzony poprawnie z dysku twardego, oznacza to, że wina leży po stronie napędu.
Przyczyną dotychczas zgłoszonych problemów z dźwiękiem był prawie zawsze nieporządek w systemie operacyjnym użytkowników kursu.
Warto też sprawdzić sterowniki karty dźwiękowej.

6. Prezentacja nie mieści się na ekranie monitora.
Aby wygodnie przeglądać filmy monitor powinien pracować w rozdzielczości co najmniej 1280x900.
Rozdzielczość filmów jest tak dobrana, aby można było wygodnie obserwować interfejsy programów w skali 1:1.



100% gwarancja zwrotu pieniędzy



Najobszerniejszy kurs Corela w Polsce
Najobszerniejszy kurs Corela w Polsce