Zaloguj się Kontakt. Dane i formularz kontaktowy
Zaloguj się Kontakt. Dane i formularz kontaktowy
Zamknij okno

Poradnik kupującego na Grafoteka.pl PORADNIK KUPUJĄCEGO


Na tej stronie znajdziesz informacje o tym, jak zamawiać kursy w serwisie Grafoteka.pl.
Składanie i realizacja zamówień oraz reklamacje.


Zamawianie kursów

PomocSkładanie zamówień. Informacje ogólne

Oferta dostępna na stronie Grafoteka.pl to kursy multimedialne dla grafików. Pełną ofertę znajdziesz tutaj.

Zamówienie można złożyć w dowolny sposób:
— Korzystając ze sklepu internetowego i formularza.
— Wysyłając e-mail. Adres i formularz znajdziesz na stronie KONTAKT.

Numer konta do wpłaty zostanie przesłany na Twój adres e-mail razem z zamówieniem, chyba że korzystasz z pośrednictwa systemu Przelewy24, który umożliwia natychmiastową opłatę zamówienia.

PomocJak zamówić kurs do pobrania online?

Zamówienie można złożyć w dowolny sposób zgodnie z informacjami zawartymi w punkcie Składanie zamówień. Informacje ogólne, poniżej kilka szczegółów związanych ze składaniem zamówień bezpośrednio na stronie Grafoteka.pl.

Przycisk służący dodawaniu kursów do koszyka jest wyraźnie opisany:
Pomoc
Kolejny i ostatni krok składania zamówienia to przejście na stronę z formularzem, który umożliwia:
— Edycję zawartości koszyka (usuwanie kursów).
— Wybranie kosztów i sposobu wysyłki.
— Podanie danych do wysyłki, faktury oraz wpisanie ewentualnych uwag do zamówienia.
— Wysłanie formularza z zamówieniem.

Formularz mieści się na jednej stronie. Zakup w sklepie nie wymaga logowania ani zakładania konta; procedura jest maksymalnie uproszczona.

Jeżeli chodzi o koszty wysyłki i sposób płatności, to do dyspozycji masz następujące opcje:

Pomoc

Przelew bankowy, czyli płatność z konta na konto oraz płatność za pośrednictwem płatności elektronicznych Przelewy24. W tym wypadku również dokonujesz przelewu ze swojego konta, ale transakcja zostanie zrealizowana natychmiast, bez oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty.

Na Twój adres e-mail wysłane zostanie potwierdzenie złożenia zamówienia, które zawierać będzie wszystkie związane z nim informacje: numer zamówienia, datę, tytuły zamówionych kursów, Twoje dane oraz numer konta do wpłaty.


Realizacja zamówienia

PomocJak zapłacić za zamówiony kurs?

Numer konta, na które należy dokonywać wpłat, zostanie przesłany na Twój adres e-mail wraz zamówieniem.
Jeżeli chodzi o sposób zapłaty za zamówione kursu, to do dyspozycji są następujące opcje:
1. Przelew na konto. Kursy zostaną wysłane w momencie zaksięgowania Twojego przelewu na naszym koncie. Przelewu możesz dokonać ze swojego banku lub na poczcie.

PomocJakie są koszty i sposoby wysyłki?

Aktualnie można zamawiać kursy wyłącznie w wersjach elektronicznych, czyli do pobrania z internetu.
Koszty dostarczenia kursów wynoszą 0 zł.
Nie ma żadnych ukrytych opłat.

PomocJak długo będę czekać na zamówiony kurs?

Kursy w wersji do pobrania udostępniane są w czasie od kilku minut do kilku godzin od momentu finalizacji zamówienia. Złożone zamówienie jest weryfikowane; kursy nie są wysyłane automatycznie.
Po opłaceniu zamówienia zostanie utworzone Twoje indywidualne konto. Otrzymasz e-mail z loginem oraz hasłem, a także linkiem do strony logowania. Po zalogowaniu będzie można pobrać zakupiony kurs lub kursy.

Reklamacje i pomoc techniczna

PomocNie dotarło do mnie potwierdzenie zamówienia na e-mail.

Składając zamówienie w sklepie internetowym Grafoteka.pl automatycznie generowany jest e-mail ze wszystkim podanymi przez Ciebie informacjami oraz numerem zamówienia, datą i kontem bankowym. To potwierdzenie, że zamówienie zostało złożone poprawnie i zostało przekazane do realizacji.
Zamówienie powinno dotrzeć do Ciebie w momencie wysłania formularza. Jeżeli tak się nie stało, to:
— Warto sprawdzić folder ze spamem.
— Możliwe, że w formularzu został błędnie wpisany adres e-mail.
— Technika bywa zawodna i e-maile czasem po prostu nie dochodzą. W takiej sytuacji proszę o KONTAKT

PomocProblemy techniczne z zamówionymi kursami.

Często problemy leżą po stronie systemu operacyjnego; czasem jest to bałagan w systemie operacyjnym lub nieaktualne kodeki odpowiedzialne za obraz i dźwięk.
Poniżej znajduje się lista najczęściej występujących problemów. Natomiast jeżeli problem leży po stronie nośnika, płyta zostanie oczywiście wymieniona na sprawną; wysyłka na mój koszt.
Na nośnik udzielana jest roczna gwarancja. W przypadku jakichkolwiek problemów z płytą DVD, nośnik zostanie bezzwłocznie wymieniony na nowy.


Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań, związanych z użytkowaniem kursów:

1. Brak obrazu.
Najprawdopodobniej nie został zainstalowany właściwy kodek. Kodek znajduje się na płycie z kursem w katalogu Kodek.

2. Jaki kodek jest potrzebny, by odtwarzać filmy?
Do kursów na płytach DVD wykorzystano kodek Techsmith. Znajduje się w katalogu Kodek na płycie z kursem. Kodek można także pobrać TUTAJ.

3. Kolory na filmach są przekłamane.
Brak kodeka lub kodek jest zainstalowany niepoprawnie. Niektóre kodeki potrafią odtworzyć filmy zakodowane kodekiem Techsmith i w pierwszej chwili wydaje się, że wszystko jest w porządku, jednak tylko oryginalny kodek zapewnia bezproblemowe odtwarzanie filmów i gwarantuje, iż nie pojawią się przekłamania kolorów.
Pomocne może być także zaktualizowanie pakietów kodeków np. K-Lite Codec Pack, jeżeli są zainstalowane w systemie.

4. Jakim programem mogę odtwarzać filmy?
Filmy można odtwarzać każdym programem do odtwarzania multimediów, obecnie do najlepszych należy odtwarzacz VLC

5. Przerywa mi dźwięk.
Przyczyną dotychczas zgłoszonych problemów z dźwiękiem był prawie zawsze nieporządek w systemie operacyjnym użytkowników kursu.
Warto też sprawdzić sterowniki karty dźwiękowej.

6. Prezentacja nie mieści się na ekranie monitora.
Aby wygodnie przeglądać filmy, monitor powinien pracować w rozdzielczości co najmniej 1280 na 900 px.
Rozdzielczość filmów jest tak dobrana, aby można było wygodnie obserwować interfejsy programów w skali 1:1.