Zaloguj się Kontakt. Dane i formularz kontaktowy
Zaloguj się Kontakt. Dane i formularz kontaktowy
Zamknij okno

CAŁA WIEDZA O CorelDRAW W JEDNYM KURSIE!
WNIKLIWIE OD PODSTAW

ZOBACZ FILMY KURSU
Kurs został dodany do koszyka.
Kurs został dodany do koszyka

Realizuj zamówienie
Kurs został usunięty z koszyka.
Kurs został usunięty z koszyka

DODAJ KURS DO KOSZYKA
Powstał błąd podczas działania koszyka. Przepraszamy.
Powstał błąd podczas wysyłania formularza zamówienia

DODAJ KURS DO KOSZYKA
Ten kurs znajduje się już w Twoim koszyku.
Ten kurs już znajduje się w koszyku

Realizuj zamówienie
Koszyk jest pusty.
Koszyk jest pusty, nie można wysłać zamówienia

DODAJ KURS DO KOSZYKA

Poradnik kupującego na Grafoteka.pl PORADNIK KUPUJĄCEGO


Na tej stronie znajdziesz informacje o tym, jak zamawiać kursy w serwisie Grafoteka.pl.
Składanie i realizacja zamówień oraz reklamacje.


Zamawianie kursów
(Kliknij, aby rozwinąć sekcję z pytaniami)

PomocSkładanie zamówień. Informacje ogólne

Oferta dostępna na stronie Grafoteka.pl to kursy multimedialne dla grafików. Pełną ofertę znajdziesz tutaj.

Zamówienie można złożyć w dowolny sposób:
— Korzystając ze sklepu internetowego i formularza.
— Telefonicznie. Dzwoniąc pod numer telefonu 502-925-059.
— Wysyłając e-mail. Adres i formularz znajdziesz na stronie KONTAKT.

Numer konta do wpłaty zostanie przesłany na Twój adres e-mail razem z zamówieniem, chyba że korzystasz z pośrednictwa systemu Przelewy24, który umożliwia natychmiastową opłatę zamówienia.

PomocJak zamówić kurs do pobrania online?

Zamówienie można złożyć w dowolny sposób zgodnie z informacjami zawartymi w punkcie Składanie zamówień. Informacje ogólne, poniżej kilka szczegółów związanych ze składaniem zamówień bezpośrednio na stronie Grafoteka.pl.

Przycisk służący dodawaniu kursów do koszyka jest wyraźnie opisany:
Pomoc
Kolejny i ostatni krok składania zamówienia to przejście na stronę z formularzem, który umożliwia:
— Edycję zawartości koszyka (usuwanie kursów).
— Wybranie kosztów i sposobu wysyłki.
— Podanie danych do wysyłki, faktury oraz wpisanie ewentualnych uwag do zamówienia.
— Wysłanie formularza z zamówieniem.

Formularz mieści się na jednej stronie. Zakup w sklepie nie wymaga logowania ani zakładania konta; procedura jest maksymalnie uproszczona.

Jeżeli chodzi o koszty wysyłki i sposób płatności, to do dyspozycji masz następujące opcje:

Pomoc

Przelew bankowy, czyli płatność z konta na konto oraz płatność za pośrednictwem płatności elektronicznych Przelewy24. W tym wypadku również dokonujesz przelewu ze swojego konta, ale transakcja zostanie zrealizowana natychmiast, bez oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty.

Na Twój adres e-mail wysłane zostanie potwierdzenie złożenia zamówienia, które zawierać będzie wszystkie związane z nim informacje: numer zamówienia, datę, tytuły zamówionych kursów, Twoje dane oraz numer konta do wpłaty.


Realizacja zamówienia
(Kliknij, aby rozwinąć sekcję z pytaniami)

PomocJak zapłacić za zamówiony kurs?

Numer konta, na które należy dokonywać wpłat, zostanie przesłany na Twój adres e-mail wraz zamówieniem.
Jeżeli chodzi o sposób zapłaty za zamówione kursu, to do dyspozycji są następujące opcje:
1. Przelew na konto. Kursy zostaną wysłane w momencie zaksięgowania Twojego przelewu na naszym koncie. Przelewu możesz dokonać ze swojego banku lub na poczcie.

2. Przelew przez PŁATNOŚCI. Sklep Grafoteka.pl współpracuje z systemem płatności Przelewy24. System ten pośredniczy pomiędzy Twoim bankiem a stroną sklepu. To szybki i wygodny sposób dokonywania płatności. Przelew zostaje zaksięgowany w momencie jego zlecenia, co przyspiesza wysyłkę zamówionych kursów.
Zobacz listę obsługiwanych banków i systemów płatności wraz z godzinami dostępności.

PomocJakie są koszty i sposoby wysyłki?

Aktualnie można zamawiać kursy wyłącznie w wersjach elektronicznych, czyli do pobrania z internetu.
Koszty dostarczenia kursów wynoszą 0 zł.
Nie ma żadnych ukrytych opłat.

PomocJak długo będę czekać na zamówiony kurs?

Kursy w wersji do pobrania udostępniane są w czasie od kilku minut do kilku godzin od momentu finalizacji zamówienia. Złożone zamówienie jest weryfikowane; kursy nie są wysyłane automatycznie.
Po opłaceniu zamówienia zostanie utworzone Twoje indywidualne konto. Otrzymasz e-mail z loginem oraz hasłem, a także linkiem do strony logowania. Po zalogowaniu będzie można pobrać zakupiony kurs lub kursy.

Reklamacje i pomoc techniczna
(Kliknij, aby rozwinąć sekcję z pytaniami)

PomocNie dotarło do mnie potwierdzenie zamówienia na e-mail.

Składając zamówienie w sklepie internetowym Grafoteka.pl automatycznie generowany jest e-mail ze wszystkim podanymi przez Ciebie informacjami oraz numerem zamówienia, datą i kontem bankowym. To potwierdzenie, że zamówienie zostało złożone poprawnie i zostało przekazane do realizacji.
Zamówienie powinno dotrzeć do Ciebie w momencie wysłania formularza. Jeżeli tak się nie stało, to:
— Warto sprawdzić folder ze spamem.
— Możliwe, że w formularzu został błędnie wpisany adres e-mail.
— Technika bywa zawodna i e-maile czasem po prostu nie dochodzą. W takiej sytuacji proszę o KONTAKT

PomocProblemy techniczne z zamówionymi kursami.

Często problemy leżą po stronie systemu operacyjnego; czasem jest to bałagan w systemie operacyjnym lub nieaktualne kodeki odpowiedzialne za obraz i dźwięk.
Poniżej znajduje się lista najczęściej występujących problemów. Natomiast jeżeli problem leży po stronie nośnika, płyta zostanie oczywiście wymieniona na sprawną; wysyłka na mój koszt.
Na nośnik udzielana jest roczna gwarancja. W przypadku jakichkolwiek problemów z płytą DVD, nośnik zostanie bezzwłocznie wymieniony na nowy.


Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań, związanych z użytkowaniem kursów:

1. Brak obrazu.
Najprawdopodobniej nie został zainstalowany właściwy kodek. Kodek znajduje się na płycie z kursem w katalogu Kodek.

2. Jaki kodek jest potrzebny, by odtwarzać filmy?
Do kursów na płytach DVD wykorzystano kodek Techsmith. Znajduje się w katalogu Kodek na płycie z kursem. Kodek można także pobrać TUTAJ.

3. Kolory na filmach są przekłamane.
Brak kodeka lub kodek jest zainstalowany niepoprawnie. Niektóre kodeki potrafią odtworzyć filmy zakodowane kodekiem Techsmith i w pierwszej chwili wydaje się, że wszystko jest w porządku, jednak tylko oryginalny kodek zapewnia bezproblemowe odtwarzanie filmów i gwarantuje, iż nie pojawią się przekłamania kolorów.
Pomocne może być także zaktualizowanie pakietów kodeków np. K-Lite Codec Pack, jeżeli są zainstalowane w systemie.

4. Jakim programem mogę odtwarzać filmy?
Filmy można odtwarzać każdym programem do odtwarzania multimediów, obecnie do najlepszych należy odtwarzacz VLC

5. Przerywa mi dźwięk.
Przyczyną dotychczas zgłoszonych problemów z dźwiękiem był prawie zawsze nieporządek w systemie operacyjnym użytkowników kursu.
Warto też sprawdzić sterowniki karty dźwiękowej.

6. Prezentacja nie mieści się na ekranie monitora.
Aby wygodnie przeglądać filmy, monitor powinien pracować w rozdzielczości co najmniej 1280 na 900 px.
Rozdzielczość filmów jest tak dobrana, aby można było wygodnie obserwować interfejsy programów w skali 1:1.



100% gwarancja zwrotu pieniędzy



Kursy grafiki komputerowej
Kursy Video dla początkujących grafików komputerowych