Kontakt. Dane i formularz kontaktowy
Kontakt. Dane i formularz kontaktowy
Zamknij okno
Kurs został dodany do koszyka.
Kurs został dodany do koszyka

Realizuj zamówienie
Kurs został usunięty z koszyka.
Kurs został usunięty z koszyka

DODAJ KURS DO KOSZYKA
Powstał błąd podczas działania koszyka. Przepraszamy.
Powstał błąd podczas wysyłania formularza zamówienia

DODAJ KURS DO KOSZYKA
Ten kurs znajduje się już w Twoim koszyku.
Ten kurs już znajduje się w koszyku

Realizuj zamówienie
Koszyk jest pusty.
Koszyk jest pusty, nie można wysłać zamówienia

DODAJ KURS DO KOSZYKA
Twój koszyk jest pusty
Dodaj kurs do koszyka

KURS SEKRETY SKUTECZNYCH BANERÓW

SPIS TREŚCI

GŁÓWNE ZAGADNIENIA KURSU:
» PLANOWANIE KAMPANII BANEROWYCH.
» SYSTEMY REKLAMOWE GOOGLE ADWORDS ORAZ FACEBOOKA.
» SPECYFIKACJA TECHNICZNA BANERÓW.
» TWORZENIE GRAFIKI ORAZ BANERA W PHOTOHOPIE.
» PROJEKTOWANIE BANERÓW W PROGRAMACH FLASH ORAZ SWISH.
» PROJEKTOWANIE BANERA DLA FACEBOOKA.

35 FILMÓW — 5 GODZIN 58 MINUT WIDEO

47 38,21 zł netto

Kurs projektowania banerów i reklam do internetu.

Praktyczne informacje dla Kupujących Poradnik Kupującego

Sprawdź aktualną promocję na ten kurs
Sprawdź aktualną promocję na ten kurs


SPIS TREŚCI KURSU

Kurs projektowania banerów internetowych składa się z 35 filmów instruktażowych.
Poniżej znajdziesz dokładny opis wszystkich lekcji.
Niektóre filmy są dostępne już teraz, bezpłatne rozdziały znajdziesz także TUTAJ
Kliknij, aby zobaczyć przykładowe lekcje z tego kursu.

01-05 Planowanie i teoria. 01 Wstęp, czyli czym jest baner? Czas trwania filmu 02:41

Każdy internauta spotyka się z banerami reklamowymi, przeglądając strony www. Na wstępnie, w pierwszym rozdziale kursu, przybliżymy sobie krótko: co oznacza słowo baner, skąd pochodzi oraz czym w ogóle są banery internetowe.

02Specyfikacja techniczna banerów. Czas trwania filmu 12:03

Przez cały kurs będziemy zwracać uwagę na te cechy, którymi powinna odznaczać się skuteczna reklama. Ale nasze wysiłki na nic się nie zdadzą, jeśli baner nie będzie spełniał określonych wymagań od strony technicznej.
Porozmawiamy o formatach, standardach oraz o tym, skąd czerpać fachową wiedzę na ten temat. Rzetelnym źródłem informacji o reklamie w internecie jest np. strona IAB.
Zajrzymy także na strony dużych reklamobiorców i przyjrzymy się, jakie wymagania musi spełniać nasz baner, jeśli chcielibyśmy reklamować się np. na Onecie czy z pomocą Google AdWords.


03 Elementy skutecznej reklamy. Czas trwania filmu 06:28

Sam proces projektowania banera to tylko jeden z kilku etapów planowania kampanii reklamowej.
W tym rozdziale poznasz najważniejsze. Warto np. przygotować specjalną ofertę, która będzie tematem naszego banera. Za reklamą powinno stać coś WARTOŚCIOWEGO dla internauty.
Przed uruchomieniem programu graficznego, czeka nas więc parę istotnych spraw do przemyślenia.

04 Gdzie warto się reklamować. Czas trwania filmu 07:42

Poprzedni rozdział poświęcony jest tym zagadnieniom, które z pewnością pomogą nam zwiększyć skuteczność reklamy.
W tym rozdziale zobaczysz kilka konkretnych porad, jak wyszukiwać strony internetowe, na których można się zareklamować, licząc na dobry efekt, a przy tym starannie planując wydatki.

05 Copywriting czyli treść. Czas trwania filmu 09:19

Kolejny bardzo ważny element skutecznej reklamy, to treść. A mówiąc dokładniej — jeden z najważniejszych.
Daną treść można przekazać na różne sposoby, jak więc podnieść skuteczność naszego przekazu? Tym zajmuje się Copywriting.
Copywriting to pisanie tekstów reklamowych: od krótkich haseł, po całe oferty.
ZOBACZ TEN ROZDZIAŁ KURSU

06-08 Narzędzia projektanta banerów. 06 Narzędzia projektanta banerów. Czas trwania filmu 05:06

Czy potrzebne są specjalistyczne narzędzia do projektowania banerów internetowych? Temu tematowi przyjrzymy się w tym rozdziale.
Od strony technicznej banery możemy podzielić na dwie główne grupy:
1. Banery statyczne.
2. Banery animowane.

Banery statyczne możemy tworzyć z pomocą dowolnego programu do grafiki, np. Gimp, czy też Photoshop. Inaczej sprawa wygląda w przypadku reklam animowanych. Tutaj można skorzystać z programów obsługujących technologię Flash.

07 Swish. Przegląd możliwości programu. Czas trwania filmu 25:08

We wcześniejszym rozdziale mówiliśmy, że wygodnym narzędziem do tworzenia animacji są programy obsługujące technologię Flash.
Takim programem jest darmowy program Swish.
W tym rozdziale poznasz program Swish nieco bliżej, dzięki obszernemu omówieniu najważniejszych jego zalet:
— Konfigurowalny interfejs;
— Praca z kreatorem banerów;
— Szablony i gotowe efekty animacji;
— Ułatwienia dla początkujących użytkowników.
ZOBACZ TEN ROZDZIAŁ KURSU
Film omawia możliwości wersji miniMAX, ale program nie jest już rozwijany, więc producent zdecydował się udostępnić pełną wersję programu za darmo. Co prawda jest to wersja angielskojęzyczna, ale za to wersja pełna, czyli wersja MAX.
Program możesz pobrać TUTAJ.
W pliku .zip znajdziesz program SwishMAX 4, program aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji oraz instrukcję obsługi programu SwishMAX 4 w języku polskim.

08 Narzędzie do tworzenia reklam displayowych. Czas trwania filmu 07:04

Sporo uwagi w tym kursie poświęcimy systemowi reklamowemu Google AdWords. Dlaczego?
Ponieważ to skuteczny i tani sposób na prowadzenie własnej kampanii banerowej.
Spośród bardzo wielu użytecznych narzędzi Google AdWords zwrócimy w tym rozdziale uwagę na jedno z nich. To bezpłatny kreator banerów. W kilku krokach pozwoli nam utworzyć reklamę w dowolnym formacie, nie tylko statyczną, ale także animowaną.

09 Inspiracje. 09 Inspiracje. Czas trwania filmu 04:33

Warto uczyć się od najlepszych, dlatego odwiedzimy kilka serwisów gromadzących reklamy z całego świata. Takie miejsca, to doskonałe źródło inspiracji.

10 Planowanie kampanii banerowej. 10 Planowanie kampanii banerowej. Czas trwania filmu 03:53

Sporo mówiliśmy wcześniej o cechach skutecznego banera. Jednak sytuacja komplikuje się, gdy planujemy nawet niewielką kampanię, czyli emisję więcej niż jednej reklamy jednocześnie.
O czym warto wiedzieć w takiej sytuacji?
Najważniejszym celem zarówno dla banera, jak i dla całej kampanii jest przede wszystkim skuteczność. Chcemy, aby baner przyciągał odwiedzających np. na naszą stronę internetową. Taki jest także cel kampanii, ale baner pozwala nam na znacznie więcej niż reklama tekstowa, pozwala kreować wizerunek. Nawet jeśli nie jest to nasz najważniejszy cel, to i tak dzieje się to automatycznie, dlatego warto zadbać o spójność wszystkich naszych reklam. Coś powinno je łączyć — np. treść i grafika.

11-13 Photoshop. Projektowanie motywu głównego banerów. 11 Photoshop. Motyw główny banerów. Część 1. Czas trwania filmu 13:29

Ten i następne dwa rozdziały potraktuj jako bonus, ponieważ są nieco luźniej związane z tematyką kursu.
Planując kampanię reklamową warto zastanowić się nad tymi czynnikami, dzięki którym kampania będzie spójna. To może być np. jednolita kolorystyka wszystkich banerów.
Zgodnie z ustaleniami z poprzedniego rozdziału, motywem charakterystyczny dla wszystkich reklam, które wykonamy w następnych rozdziałach, będzie motyw gadziego oka.
Od strony technicznej najprościej byłoby przygotować po prostu fotomontaż, jednak na potrzeby naszej przykładowej kampanii reklamowej wykonamy ilustrację od podstaw w Photoshopie. Dzięki temu przyjrzymy się kilku istotnym, z punktu widzenia projektanta banerów, sprawom.
W pierwszym rozdziale na bazie szkicu utworzymy główny zarys elementów skóry i nałożymy na rysunek teksturę.

12 Photoshop. Motyw główny banerów. Część 2. Czas trwania filmu 10:04

Kontynuujemy prace nad motywem gada. Zajmiemy się na początek światłocieniem z wykorzystaniem narzędzi Rozjaśnianie i Ściemnij.
A w dalszej części przygotujemy projekt już z myślą o przyszłej animacji powiek. Prostą animację, czyli sekwencję mrugnięć, wykonamy w programach: Photoshop, Swish i Flash. Ale to w następnych rozdziałach.

13 Photoshop. Motyw główny banerów. Część 3. Czas trwania filmu 05:01

Kończymy malowanie gadziego oka.
W ostatnim rozdziale zajmiemy się samym okiem oraz źrenicą. To proste elementy, ale istotne z punktu widzenia naszych przyszłych reklam. To głównie oko ma na celu przyciągać uwagę.
Motyw pozostawimy w stanie surowym. Kadrowanie, a przede wszystkim kolorystykę będziemy dostosowywać dla każdej z reklam indywidualnie. I od następnego rozdziału przechodzimy do sedna sprawy, czyli właśnie do tworzenia banerów w programach graficznych.

14-17 Photoshop. Projektowanie banera w formacie GIF. 14 Photoshop. Narzędzia do animacji Czas trwania filmu 11:48

Najnowsze wersje Photoshopa wyposażone są w narzędzia umożliwiające tworzenie animacji. Proste i wygodne w obsłudze świetnie nadają się do tworzenia animowanych banerów w formacie .GIF.
Zanim przejdziemy do pracy, przyjrzyjmy się możliwościom Photoshopa w tym zakresie. Najważniejszym narzędziem będzie w takiej sytuacji panel Animacja (w CS6 Oś czasu). W wersji Extended Photoshopa możliwości panelu Animacja są zdecydowanie bardziej rozbudowane i to im przyjrzymy się w tym filmie przede wszystkim.

15 Photoshop. Animowany GIF. Część 1. Czas trwania filmu 06:33

Pora przejść do części praktycznej. Nasze zadanie to zaprojektowanie animowanego banera w formacie .GIF.
Zadbamy o to, by od strony technicznej nasz projekt spełniał wymaganie Google AdWords, czyli: rozmiar, format i prędkość odtwarzania w klatkach na sekundę.
Tak jak w każdym z wykonanych przez nas projektów, także i w tym wypadku wykorzystamy motyw gadziego oka.
W pierwszej części zdefiniujemy format, dostosujemy motyw główny i rozpoczniemy prace nad tłem banera. Dodamy także niezwykle istotny element reklamy, jakim jest przycisk zachęcający internautów do podjęcia konkretnego działania.

16 Photoshop. Animowany GIF. Część 2. Czas trwania filmu 11:57

Rozpoczynamy pracę nad animacją. W Photoshopie, podobnie jak w wielu innych programach do animacji, praca nad ruchem, to praca z klatkami kluczowymi.
Zajmiemy się animacją powiek; przyjrzymy się więc pracy z klatkami kluczowymi. Klatki kluczowe służą do definiowania najważniejszych momentów animacji. W przypadku powiek będzie to położenie: w pierwszej klatce definiujemy położenie powieki w pozycji wyjściowej, czyli otwartej, w drugiej klatce ustawiamy powiekę w pozycji zamkniętej. Photoshop sam dokona obliczeń pomiędzy klatkami kluczowymi, tworząc ruch.
Klatki kluczowe można dodawać, usuwać, przemieszczać i kopiować.
ZOBACZ TEN ROZDZIAŁ KURSU

17 Photoshop. Animowany GIF. Część 3. Czas trwania filmu 16:15

Kolejnym animowanym elementem naszego banera będą teksty reklamowe. Treść reklamy to kilka prostych komunikatów plus logo. Poszczególne elementy będą się pojawiały reklamie w określonej kolejności, wykorzystamy więc panel Animacja nieco intensywniej.
Oprócz pracy z klatkami kluczowymi i właściwościami warstw, które można animować (np. położenie), więcej uwagi poświęcimy pracy z warstwami dokumentu w panelu Animacja.




18 Google AdWords. Przesyłanie gotowej reklamy do emisji. 18 Google AdWords. Przesyłanie banerów do emisji. Czas trwania filmu 06:27

W kursie wielokrotnie powracamy do tematu Google AdWords ponieważ jest to bardzo wygodny, skuteczny i stosunkowo niedrogi sposób na prowadzenie kampanii reklamowych.
Ukończyliśmy projektowanie banera, najwyższa pora rozpocząć jego emisję.
Zobaczymy, jak korzystając z systemu Google AdWords, przesłać baner do emisji. W identyczny sposób, od strony technicznej, zamieścimy, zarówno reklamę w formacie .JPG, .GIF, jak też baner Flashowy, czyli plik w formacie .SWF.

19-26 Swish. Projektowanie banera reklamowego 19 Swish. Projektowanie banera reklamowego. Część 1 Czas trwania filmu 06:33

Flash to wciąż podstawowa technologia projektantów internetowych reklam.
7 rozdział tego kursu przybliża możliwości programu Swish, który jest znakomitym narzędziem do projektowania banerów.
Pora więc przystąpić do stworzenia banera właśnie z pomocą programu Swish. Będzie to reklama o rozmiarach 728x90 px; normy określają ten format jako Leaderboard lub Super Banner.
Pracę rozpoczniemy od przeanalizowania szkicu wykonanego w Photoshopie. W tym banerze także wykorzystamy motyw gadziego oka oraz trzy zmieniające się sceny z różną zawartością i z różną treścią.

20 Swish. Projektowanie banera reklamowego. Część 2 Czas trwania filmu 10:02

Wiemy już co mamy robić, rozpoczynamy więc pracę. Uruchamiamy więc dowolną wersję programu Swish. Wersja Minimax w zupełności wystarczy do projektowania banerów internetowych.
Pierwszy krok to utworzenie nowego filmu i zdefiniowanie jego właściwości, takich jak wymiary sceny czy też prędkość odtwarzania w klatkach na sekundę.
Kolejny etapy pracy nad banerem to przygotowanie tła. Wykorzystamy narzędzie Transformacja wypełnienia i zobaczymy, jak pracuje się w Swishu z gradientami.
Na koniec tego rozdziału zaimportujemy do Swisha elementy bitmapowe tworzące nasz motyw główny.

21 Swish. Projektowanie banera reklamowego. Część 3 Czas trwania filmu 09:01

Kontynuujemy pracę. A rozdział zaczniemy od zaimportowania elementów graficznych, z których składa się motyw główny, czyli gadzie oko. Zobaczymy jak pracować z klipami, które ułatwiają edycje nieco bardziej złożonych obiektów oraz pomagają zachować porządek w scenie, co ułatwia kontrolowanie projektu.
Zaczniemy także umieszczać kolejne elementy reklamy.

22 Swish. Projektowanie banera reklamowego. Część 4 Czas trwania filmu 08:41

Wielokrotnie powtarzaliśmy, jak ważnym elementem banera jest treść. Pora więc na umieszczenie pierwszego tekstu reklamowego. I od razu zajmiemy się jego animacją.
Swish to pokaźna biblioteka gotowych efektów; wystarczy dosłownie kilka kliknięć, by wzbogacić tekst efektowną animacją. Efekty są w pełni konfigurowalne. Wybierzemy więc jeden z nich i dostosujemy do potrzeb naszej reklamy.

23 Swish. Projektowanie banera reklamowego. Część 5 Czas trwania filmu 09:45

Pora wprowadzić kolejne elementy tekstowe. Baner będzie składał się z kilku haseł reklamowych. Jeżeli chodzi o ruch, to główne zadanie animacji będzie polegało na zakrywaniu i odkrywaniu poszczególnych elementów, przede wszystkim tekstowych.
W tym rozdziale intensywniej wykorzystamy oś czasu, czyli pracę z klatkami.
Po raz kolejny sięgniemy także do biblioteki efektów.

24 Swish. Projektowanie banera reklamowego. Część 6 Czas trwania filmu 14:44

Tworząc reklamy z myślą o Google AdWords, powinniśmy skupić się w szczególności na ostatnich klatkach banera, ponieważ nie będziemy mogli zapętlić reklamy. Animacja zostanie odtworzona tylko raz, a następnie zatrzyma się z reguły w ostatniej klatce.
Od teraz będziemy skupiać się właśnie na tej końcowej części reklamy. Umieścimy wszystkie zaplanowane elementy.

25 Swish. Projektowanie banera reklamowego. Część 7 Czas trwania filmu 07:34

Na koniec pracy nad tym banerem zostawiliśmy sobie dwa ważne elementy. Po pierwsze animacja mrugającego oka. I tym się teraz zajmiemy.
Nasze zadanie jest proste: zmiana położenia dwóch obiektów, tak by utworzyć sekwencję mrugnięcia.
Praca z klatkami w programie Swish jest bardzo wygodna, a to jeden z warunków wydajnej pracy nad animacjami. Klatki możemy dodawać, usuwać, a ruch zdefiniowany pomiędzy klatkami kluczowymi kopiować i wykorzystywać dowolną ilość razy.

26 Swish. Projektowanie banera reklamowego. Część 8 Czas trwania filmu 15:22

Druga ważna sprawa, którą zostawiliśmy na koniec to utworzenie przycisku, w tym rozdziale zobaczymy więc, jak w Swishu tworzyć interakcyjne przyciski z efektem rollover. Rollover to zmiana wyglądu przycisku w momencie, gdy znajdzie się nad nim wskaźnik np. myszki.
Ostatnia czynność to umieszczenie kodu w języku ActionScript odpowiedzialnego za współpracę banera z systemem Google AdWords.
Sytuacja wygląda zupełnie inaczej w przypadku wersji Max i MiniMax Swisha, dlatego przyjrzymy się pracy z kodem ActionScript w obu wersjach.
Ostatnia czynność to oczywiście zapisanie reklamy w formacje .SWF, czyli w formacie Flasha. Swish oferuje niezbędne opcje związane z eksportem do różnych formatów, również do formatu animowanego gifa.

27-33 Adobe Flash. Projektowanie banera reklamowego 27 Adobe Flash. Projektowanie banera reklamowego. Część 1 Czas trwania filmu 13:04

Adobe Flash to najpopularniejsze narzędzie do projektowania z wykorzystaniem technologii Flash. W tym i w kolejnych sześciu rozdziałach będziemy tworzyć baner właśnie w programie Adobe Flash.
Badania pokazują, iż baner o rozmiarach 300x250 px charakteryzuje się dobrą skutecznością i taką też reklamę zaprojektujemy.
Rozpoczniemy, podobnie jak podczas pracy ze Swishem, od przeanalizowania szkicu w Photoshopie.
Temat banera? Bezpłatny kurs wideo Photoshopa.
W tym rozdziale zdefiniujemy także nowy format banera i przygotujemy tło naszej reklamy.

28 Adobe Flash. Projektowanie banera reklamowego. Część 2 Czas trwania filmu 08:42

Zanim przejdziemy do animacji, umieścimy w projekcie reklamy najważniejsze jej elementy, przede wszystkim tekst.
Flash pozwala na wygodną pracę z tekstem i oferuje wszystkie niezbędne opcje, a nawet nieco więcej. Polecenie Rozdziel umożliwi nam kontrolowanie każdej litery z osobna.
Porozmawiamy także o bardziej zaawansowanych opcjach związanych z osadzaniem czcionek w projekcie oraz opcjach związanych z wygładzaniem (renderowaniem) czcionek.

29 Adobe Flash. Projektowanie banera reklamowego. Część 3 Czas trwania filmu 11:12

Zarówno Flash, jak i Photoshop należą do tego samego producenta, nic więc dziwnego, że oba programy dobrze ze sobą współpracują. W tym rozdziale zaimportujemy przygotowane w Photoshopie elementy graficzne i przy tej okazji przyjrzymy się właśnie opcjom związanym z wczytywaniem obrazków w formacie Photohopa.
Warto wiedzieć, że importować do Flasha możemy także przygotowany w Photoshopie tekst.

30 Adobe Flash. Projektowanie banera reklamowego. Część 4 Czas trwania filmu 10:41

Najważniejsza część tego rozdziału to przygotowanie przycisku będącego zachętą do wykonania określonej czynności. Podobnie, jak to miało miejsce w Swishu, także i teraz będzie to przycisk typu rollover.

31 Adobe Flash. Projektowanie banera reklamowego. Część 5 Czas trwania filmu 15:12

Wszystkie elementy banera mamy przygotowane, pora więc rozpocząć animację.
Praca nad ruchem to praca z Osią czasu, a dokładniej mówiąc z klatkami: kluczowymi i zwykłymi.
W tym rozdziale zajmiemy się dwoma fragmentami tekstu, a także płynnym przejściem do końcowej, najważniejszej planszy.

32 Adobe Flash. Projektowanie banera reklamowego. Część 6 Czas trwania filmu 10:32

Kolejnym animowanym elementem jest oko wraz z mrugającymi powiekami.
Oprócz standardowej pracy z klatkami sięgniemy także po maski, dzięki którym dopasujemy powieki.
Jest jeszcze jeden atrybut, który można wygodnie animować we Flashu — to kolor. Dodamy do naszego obrazka subtelny efekt zmiany koloru.

33 Adobe Flash. Projektowanie banera reklamowego. Część 7 Czas trwania filmu 07:09

Nasz baner jest już gotowy. Pozostały jeszcze dwie sprawy.
Po pierwsze kod ActionScript odpowiedzialny przede wszystkim za to, że po kliknięciu reklamy, wykonana zostaje określona operacja; najczęściej jest to przekierowanie do zdefiniowanej przez nas strony. Podobnie, jak to zrobiliśmy w Swishu, także i teraz zdefiniujemy kod, który umożliwi nam współpracę z Google AdWords.
A druga sprawa, to oczywiście eksport gotowej reklamy do odpowiedniego formatu, czyli formatu .SWF.

34-35 Kampania reklamowa na Facebooku. 34Facebook. Projektowanie banera. Czas trwania filmu 12:45

W tym rozdziale przyjrzymy się reklamom na Facebooku.
Nie każda reklama zostanie przez administratorów tego portalu dopuszczona do emisji, zaczniemy więc od analizy cech, którymi powinna się charakteryzować.

Moduł reklamowy składa się z grafiki o niewielkich rozmiarach np. 110x80 px (99x72 px) oraz z tekstu (do niedawna było to 135 znaków, teraz jest 90).
W pierwszym rozdziale krok po kroku, z wykorzystaniem naszego motywu głównego, zaprojektujemy w Photoshopie obrazek do naszej reklamy. Tak, aby grafika z jednej strony wyróżniała się spośród innych reklam, ale z drugiej strony, aby była zgodna z zasadami Facebooka.

35Facebook. Kampania reklamowa. Czas trwania filmu 13:47

Ukończyliśmy projektowanie banera, najwyższa pora rozpocząć jego emisję. Poznasz opcje systemu reklamowego Facebooka.
Utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową.
W tym rozdziale:
— Dodawanie grafiki do reklamy;
— Opcje demograficzne systemu reklamowego Facebooka;
— Definiowanie zainteresowań grupy docelowej naszej reklamy;
— Sposoby płatności za emisje reklamy: koszt za wyświetlanie oraz koszt za kliknięcie.

Na koniec przyjrzymy się rzeczywistym wynikom kompanii reklamowej przeprowadzonej na Facebooku.


KURS SEKRETY SKUTECZNYCH BANERÓW

GŁÓWNE ZALETY KURSU:
» JEDYNY TEGO TYPU KURS W POLSCE.
» KOMPLEKSOWY: PLANOWANIE, COPYWRITING, PROJEKTOWANIE GRAFICZNE.
» WIEDZA PRZETESTOWANA W PRAKTYCE.
» MATERIAŁ DOSTOSOWANY DLA POCZĄTKUJĄCYCH.
» SPRAWDŹ 30 DNIOWĄ GWARANCJĘ ZWROTU.

47 38,21 zł netto

Kurs projektowania banerów internetowych.

Czas realizacji zamówienia kursu Poradnik Kupującego



Sprawdź aktualną promocję na ten kurs
Sprawdź aktualną promocję na ten kurs